23.Fejezet: A szökés


A MEGTISZTULÁS KÖRÚTJA II. – A BOSSZÚ ANGYALA
byRolandWinchester


1.Fejezet: A szökés


A cellámban feküdtem a plafont bámulva. Elderengtem a dolgokon. Kiküldtek hogy harcoljak a hullák ellen, akik ellen ők is felvehették volna a versenyt hisz teljes katonai arzenáljuk van. Miért is volt rá szűkség hogy pár börtöntölteték kimenjen elvégezni ezt a munkát? Tényleg csak halálra ítéltek szóval akkor ez miben más helyzet mint az? Minden esetre Benn-el és Robottal már volt egy tervünk. Nem tudtuk pontosan mire számíthatunk, de Robot azt mondta tud egy titkos kiutat a városból. Ha eltudunk szökni ott kijuthatunk, és utána az életünk szól majd másról csak a menekülésről. Egy hét telt el mire az egyik délután eljöttek értünk, és kivezettek. Egy színpadon találtuk magunkat. Az utcán elterültek az emberek akik szúrós tekintettel méregettek minket. Én álltam középen. Jobb oldalon Benn, Nathan. Bal oldalon Robot és Pearl. Winter-t nem láttuk mióta ide hoztak, sem Elenát. Reagar lépet előre a színpadon.
- Üdvözlöm önöket kedves emberek. Ma fontos szemtanúi lesznek annak, hogy milyen fontos számunkra az önök épsége. Minden nap keményen dolgozunk, hogy önök biztonságban hajtsák le fejeiket. Mi is lenne velünk ha nem lennének életüket feláldozó katonáink? Mi lenne velünk ha nem lenne élelmiszerért felelős embereink? Teszem fel a kérdést maguknak. Mit tennének meg azért hogy tovább éljenek biztonságban? Ezek az emberek itt veszélyeztetik azokat értékeket amikkel mi élünk. Feladatuk a nagyobb jó érdekében volt kiadva. Tisztítsák meg a világot a szörnyektől, és tartsák őket távol a városunktól. Ebben viszont megbuktak. Ahelyett hogy segítettek volna csak tönkre tettek, ezt pedig nem hagyhatjuk. Ezért a mai nap ezeket az embereket maguk előtt golyó általi halálra ítélem. – Mondta mire a közönség magából kikelve éljenezte a döntést. Ránéztem Bennre aki kacsintott. Tudtam mit kell tennünk. A fegyveres kivégzők mögénk álltak, fegyverüket a tarkóinkhoz tartották, majd Reagar elkezdett visszaszámolni. 
- Három. – Mondta majd láttam, hogy Robot már kiszabadította csonka kezét. 
- Kettő. – Benn szájából köpött ki egy kis vas darabot. 
- Egy. – Mondta Reagar mire mind az öten felálltunk és a fegyveres öröknek mentünk. Benn a szájából kivett vasdarabot az őr szemébe nyomta, majd a fegyverét Robot felé rúgta aki felkapta és lelőtte az örökét. A többi katona tüzet nyitott ránk de akkor már mi sebesen rohantunk a színpad mögötti utcákon át. Egyszer csak megláttam azt, amire nem számítottam hogy még látni fogom. Az ablakom volt az. 
- Menjünk be itt! – Mondtam mire Benn dühösen nézett rám.
- Menekülnünk kell! – Mondta, mire látta hogy mennyire fontos ez nekem, így beleegyezett.


Beléptem a kis apartmanba, és felmentem a második emeletre. Az ajtómat betörte Benn, majd bent Hóembert kerestem. A kutyámat. 
- Hóember! Hol vagy kiskutyám?! – Kérdeztem mire Robot nézett rám ijedt arccal. A wc-ben feküdt szegény. Éhen halt. Oda mentem hozzá és betakartam őt a zuhany függönnyel. 
- Most már Aronnal van. – Mondtam majd elindultunk volna hogy tovább tudjunk menni, de az ajtóban megjelentek katonák akikkel harcba keveredtünk. Sikeresen a földre küldtük a legtöbbet. Kimenekültünk vissza az utcára. Egy hosszabb utcán kellett végig menni, mert a legvégén befordulva találtuk volna meg a titkos bejáratott amiről Robot beszélt, de a távolban egy furcsa szerezettet láttunk meg. Körülbelül háromszor akkora volt mint Benn, és az egyik keze egy furcsa robotszerű két volt. 
- Te jó isten. Ez Vasarc. – Mondta Nathan majd mindannyiunkat futásra intett. 
- Várjatok! Az az én robot karom! – Mondta Robot, majd mintha a földbe gyökerezett volna a lába nem akarta otthagyni a robot kezét. 
- HONNAN SZEREZTED? – Üvöltötte Vasarcnak Robot aki a távolból elkezdett felénk rohanni. Csak rohant és rohant Robot nem mozdult semerre, így Benn elé állt és vissza tartotta a kolosszust. 
- MENJETEK! – Mondta Benn majd Robot is elindult. Benn szemébe néztem, és elővettem a fegyverem. Leakartam lőni Vasarcot, de már a földön verekedtek tovább Bennel. Robot megfogta a karomat és elfutottunk a fal egyik részéhez. Robot felnyitott egy titkos utat és már a fal túloldalán voltunk.  


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések