45.Fejezet: Az új élet kereke


3.Fejezet: Az új élet kereke


Mire feleszméltem egy fagyos helyre kerültem. Reagar kabátokat adott nekünk. Még mindig furcsa a kedvessége. A kabátokban fagyoskodva figyeltem a tájat, ami tiszta havas volt. Aztán a távolban egy hatalmas vas és acélból készült tornyot láttam. Hihetetlen széles, és nagyon magas volt. Számok és betűk jelöltek bevezető kapukat. Több füstöt eresztő más épület is volt körülötte. Az ámulattól hirtelen elfelejtettem a gyászt. Leszálltunk a C kapu bejáratához. Reagar kiszállt, és a kinti állomásozó katonáknak int akik beengedtek minket. Mikor betértünk a vasbelsőbe egy hatalmas terembe kerültünk, ami tele volt sárgára festett acél oszlopokkal és hókotrós kocsikkal. Ott vártak minket a többiek. Miután mindannyiunkat megöleltek, és illően köszöntünk elmeséltük mi történt. Sasha a háttérben az egyik oszlopra támaszkodva nevette el magát, majd sétált el.
- Ne is foglalkozz vele. Egy hárpia. – Mondta Pearl, majd újra megölelt, és részvétet nyilvánított.
- Na és hol laktok? – Kérdeztem, majd egy liftel több mint tíz emeletet mentünk. Kiszállva több folyosó vezetett egy folyósora, ahol a többiek laktak.
- Pihenjetek le. Érezzétek otthon magatokat. Holnap pedig elviszlek titeket Trinity elé. Ő a torony vezetője. – Mondta Reagar, majd elmenni készült, amikor is megállítottam.
- Tudom, hogy ez hülyeség, de köszönöm. – Mondtam, majd rámosolyogtam. Reagar furcsán nézett rám, majd egy kisebb mosollyal távozott.

Ethannel egy szobába költöztünk. A szoba szuper modern volt. Hangra kapcsolódtak a lámpák, az ágy olyan volt, amit még sosem láttam. Egy igazi mesébe kerülhettünk. Miközben ámulva bámultam a szobát, Ethan megfogta a kezemet, és elkezdett leöltöztetni amíg pucér nem lettem. Lassan ő is levette ruháit, majd az ágyra dobott. Lassan felém került, és csókolgatni kezdett majd végül a fürdőben kötöttünk ki, ami szintén nagyon modern volt és letisztult. Ott a csempéken szeretkeztünk, és miközben meleg lehelete simogatta bőrömet Waqar arca volt előttem. Egyre jobban kezdett elmenni a kedvem, és egyre jobban kezdtem magam bűnősnek érezni. Ethan a szemembe nézett.
- Túl gyors? Kell idő? – Kérdezte, majd hirtelen zavartamban megcsókoltam, és folytattuk tovább. Végül az ágyban fekve karjai között törölgettem könnyeim. Mégis csak szörnyeteggé váltam. Mit szólna most Robot? Bizonyára nagyon haragos lenne hogy a testvérével jöttem össze. Apropó hol lehet Nathan? Azóta is itt van előttem, ahogy elhagyott.

Másnap újra a liftben találtam magam, de ezúttal a legfelső emeletre mentünk. A lift kinyílt, és már az iroda szerűségben is voltunk. Ott állt előttünk egy szőke nő, élénk kék szemekkel. Haja elegánsan felfogva, ruhája pedig hihetetlenül elegáns.
- Mire várnak ott? Jöjjenek és üljenek le. – Mondta, majd elindultunk mi négyen akik érkeztünk.
- Remélem kellemesen telt az estéjük a szörnyű dolgok után. Kipihenten, és készen a tettekre ülhetnek itt előttem. – Mondta a nő, aki leült elénk.
- Az én nevem Trinity Chase. Pontosan tudom hogyan mentek a dolgaik a Fények városában, és a királyságban nos ez itt Az Utolsó Toronyban nem úgy működik mint az előtt. A rendszerek nagyon könnyen kijátszhatok így nincs szűkség bonyolult szabályzatra. Dolgozol, és akkor velünk élhetsz. Légy hasznos, és akkor biztonságot nyújtunk. Kapsz ételt, szállást, falakat, és szórakozást. Viszont ha az új élet kerekét fenyegeted repülsz. Ha nem tartasz velünk meghalsz. Ez nem fenyegetés egyszerű életben tartást. A célunk nem csak a gyarapodás, és egy új életkörülmény felépítése hanem az az utáni célok. Az utolsó torony a kezdetek kezdete óta fent áll, és feladatunk helyreállítani a földet. Most jelen pillanatban megszűntetni a fertőzést. Ebben tudnak maguk segíteni, mint halottam egészen jól tudnak szorult helyzetekből élve kikecmeregni. Holnap egy kiválasztáson vesznek részt az egész csapatukkal. Mindenki megkapja a feladatát, és szó nélkül elvégzi. Ez nem diktatúra egyszerű kompromisszum. – Mondta a nő, majd a háta mögött lévő kanapéról megszólalt egy idős hang:
- Kicsi nyúl! Ne hazudj nekik! – Mondta a hang majd felállt. Szinte mintha az előttünk lévő nő mása lett volna csak öregen.
- Anya! Mondtam, hogy ne szólj közbe. – Szidta le az édesanyját.
- Bocsátsatok meg Nina Chase vagyok az előző vezető. Lányom csak nemrég vette át a helyemet, de a munkáját eddig borzasztóan végzi szegénykém. De majd beletanul. Holnap egy bizottság elé álnak majd, akik beosztják magukat valahova dolgozni. Dolgozzanak és mindent megkapnak. – Mondta az idős hölgy majd visszatért a kanapéjára.
- Akkor szerintem végeztünk is. – Mondta a nő, majd felállt és az lift felé mutatott. A liftben elnevettem magam.
- Mi az? – Kérdezte Connor.
- Végül mégis csak a kommunizmus nyert. – Mondtam, majd Ethan furcsán nézett rám.
- Mi az a kommunizmus? – Kérdezte mire a többiekre néztem, és mintha idegen nyelven beszéltem volna. Egyedül Connor nevette el magát.
- Ti nem jártatok iskolába? – Kérdeztem George-ot, és Ethan-t.
- Nem. – Mondta Ethan.
- Akkor ha a szobába értünk két szex között elkell majd beszélgetnünk. – Mondtam, mire George az arcát a kezeibe temette.
- Ezt ne itt srácok! – Mondta, majd megérkeztünk az emeletünkre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések