52.Fejezet: Az ára


10.Fejezet: Az ára


Amint beléptünk a kapun Trinity várt minket őreivel.
- Hát megérkeztek! – Mondta, majd követnünk kellett őt. Felmentünk az irodába, ahol az anyja várt minket.
- Talán meglepődtek, hogy én várom magukat. Amit tettek az szabályszegés. – Mondta Nina mire Maddox dühösen előre lépet.
- Miről beszél? A spontán küldetésre küldött minket megtalálni azt a fickót. – Mondta Maddox az asztalra csapva.
- Ez egy hazugság volt. Duncan kiképzőnk megkapja érte a büntetést, de a többiek is. Hol van Devon? – Kérdezte az idős ex-vezető asszony.
- Egy baleset folytán a fertőzöttek martaléka lett. Sajnálatos dolog. – Mondta Trevor.
- Elveszetettek egy acélos tagot egy férfiért, aki elmenekült? Ez… - Tette a szája elé Trinity a kezét, majd anyjára nézett, aki szúrósan tekintett rá vissza.
- Az ilyen bűntett száműzéssel járna. Mint mondtuk Frances mindennek ára van. A kerékkel vagy együtt él vagy ellene. Ez pedig szándékosan ment a kerék működése ellen, amit nem engedhetek. Ezért büntetést kapnak. Szűrőberendezésre van szükségünk a víztartályokhoz. Sajnos kezd tönkre menni a jelenlegi, és mielőtt még megállna a működése lépnünk kell. Viszont messzire kell menni, és délre. A legjobb katonáinkat sem küldeném jelen helyeztben ki, de mivel maguk törvényt szegtek, így nincs más választásom. Az acélosoknak pedig maradniuk kell Devon helyére keresni valakit, és a temetésre. Mint tudják ő egy népszerű ember a toronyban. – Mondta az idős asszony, majd visszatért újra a kanapéra miközben intett a lányának.
- A déli kikötőhöz menjenek. Elvileg az ottani régebbi hajókon még mindig van szűrőberendezés. Holnapig indulniuk kell. – Mondta Trinity majd beült a „trón” székébe.
- De Connor-nak megsérült a lába! – Mondtam dühösen.
- Valakinek akkor vállalnia kell a bűnhődését! – Mondta mire Trevor lépett elő.
- Én velük tartok. – Mondta magabiztosan, mire Trinity elmosolyodott.
- Nem! Mint mondtam itt van rád szűkség. – Mondta Trinity, mire Trevor megfordult rám kacsintott és távozott a többi acélossal.
- Szóval találjanak helyettest Connor számára. De Izabelle, Ethan és maga biztos elszenvedői a büntetésüknek. Javaslom pihenjenek, mert hosszú utazás vár magukra. – Mondta Trinity mire dühösen elhagytuk az irodáját.

– Én megyek! – Mondta Alex testvére ágya mellett ülve miközben fogta a kezét. Mögötte Pearl állt.
- Hogy mehetnél? Ne hülyéskedj. – Mondta Connor.
- Valakit találnunk kell… - Jegyezte meg Izabelle.
- Talán megkérhetnénk Reagart. – Javasolta Ethan.
- Ő most egy küldetésen van. Nem jön haza még legalább egy hétig. – Jegyezte meg Pearl.
- Szóval nincs más esélyünk… Én megyek. – Mondta majd letérdelt Alexhez Pearl.  Megcsókolta, majd a homlokát is megpuszilta.
- Elindulok pakolni. – Mondta miközben mind néma csöndben voltunk.
- Nem pihentek? – Kérdezte Connor.
- Nem akarjuk húzni az időt. Minnél előbb végzünk a küldetéssel annál előbb tudhatjuk ezt le. – Mondtam, majd én is elindultam egy kis felfrissítésre a szobánkba Ethan-nel.

A kádban feküdtük Ethan-nel.
- Csapdában érzem magam. – Mondtam, majd elmorzsoltam egy könnycseppet.
- Miért drágám? – Kérdezte Ethan, majd közelebb hajolt hozzám, és megcsókolt.
- Ugyan így éreztem magam a városban is. Épp ezért égett szénné. – Mondtam.
- Mindennek ára van. Egyenlőre nézz ránk. Biztonságban vagyunk. Forró vízben fürdünk, és van egy csodálatos szobánk, ami csak a miénk. Tegyük meg amit kérnek, és utána húzzuk meg magunkat. Már nem vagy vezető. Élned kell a saját életed. – Mondta Ethan, majd lassan végeztünk. Újra a kapu felé vettük az irányt, ahol a többiek mellett Trevor is várt minket.
- Alexa is szeretett volna jön, de Maddox nem engedte. – Mondta, majd ránk mosolygott.
- Gondolom ehhez nem kaptál engedélyt?! – Tudtam, hogy nem és szemben volt mi van ha emiatt kapjuk a következő büntetést, de igazából örültem, mert mi egyedül meghaltunk volna mind.
- Nektek ez kötelező. Nekem pedig ez csak egy szabályszegés a sok közül. – Mondta, majd kezet fogtam vele, és közösen indultunk el a következő küldetésünkre.  


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések