Kérdések A Megtisztulás Körútjáról!


Miről szól igazából a történet?

Az igazat megvallva a cím a semmiből jött. Ez egy vibráció lehetett köztem és a történetem között. Megtisztulást értettem az alatt, hogy kiküldik a világba az embereket hogy eltöröljék a fertőzötteket, de amint követjük a történetet rájöhetünk, hogy igazából a rossz emberektől tisztítjuk meg a világot. Mindig feltűnnek azok az emberek, akik valamilyen módon és inditatásból hátráltatni szeretnék a közösség fejlődését. De mindegyikük meghal, és habár olyanok is meghalnak ki a nagyobb jót szolgálják Frances végig nézi a kettősséget, ahogy a rosszak miatt meghalnak a jók, és tudja az hogy eljussanak a teljes "tisztaságig" áldozatokat kell hoznia. Az egyik legérdekesebb karakter ebből a szempontból Reagar aki ellenségből egy csapatárs lesz.

Hogy lehet ekkora nagy a veszély a fertőzöttektől ha éveken keresztül irtották őket mások?

Mert az emberek akiket kiküldenek nem szoktak olyan sokáig élni, hogy ténylegesen megtisztítsák a világot a fertőzöttektől. A földrész is hatalmas így lehetetlen hogy teljesen sikerrel járjanak. Viszont a tömeges hordák azok teljesen új dolog a mostani csapatnak

Miért hal meg ennyi karakter?

Általában ha egy karakter megszületik a fejemben az már meg is hal. Mint a tiszavirágzás. Megszületnek a karakterek. Végig gondolom hogyan kapcsolódnak a történethez, majd azt hogy a haláluk mikor és mennyire legyen drámai. De vannak olyan karakterek akiknek a halálát nem tudtam előre. Egyszerűen szerettem volna ha csapat részesei lennének. Ilyen például Pearl. A két lánytesó közül választottam őt. Kezdetben például amikor őket készítettem úgy voltam vele hogy szeretném ha egy későbbi könyvben mint felnőttek találkozzunk velük. Végül Winter karakterét nagyon feleslegesnek találtam, és így meghalt. De az élet ment tovább. A halál nem befolyásolja azt, hogy a történetnek mennie kell tovább. Ugyan úgy küzdeniük kell a túlélőknek a túlélés érdekében.

Melyik karaktert bántam meg hogy megöltem?

Úgy érzem, hogy Ruby túl korán ment el. Épp mikor beért volna a karaktere halt meg. Az ő hármasuk Ruby-Ibik-Nathan egy nagyon erős szövetség. Teljes háttér történetük van, amikből egy egész könyv kijönne. De mire rájöttem arra, hogy ők mennyi erővel is rendelkeznek mint karakterek addigra kettőjüket már megöltem. Ruby biztosan meghalt volna csak nem a jó pillanatban tettem ezt meg. Többet mondhattam volna el a múltjukról. De ami késik nem múlik, mert jelen pillanatban Nathan még életben van.

Szimbólumok a borítókon!

 Az első négy rész borítója, és az utolsó négy mind összetartozó. Az elsőn látjuk, hogy kettő alak áll a kihalt város előtt. Aztán a második résznél már egyedül áll ott az a valaki mellette egy csontvázzal. Az szimbolizálná Kestern-t, mint halott szerető. A harmadiknál látjuk Frances árnyékát előtte pedig a két toronyhoz közeledve más fekete ember ábrákat. Ez lenne a szimbóluma annak, hogy már nem egyedül járja a nagy útját. A negyedik-nél nincs sok szimbolizmus. Az a hosszú út lezárása. A következő borító teljesen megszakítja az eddigi normákat. A háború, a sok halál, vért szimbolizálja és onnan megyünk tovább amikről nem beszélhetek mivel még azok a részek nincsenek kint. De mint látjuk a katona eljut majd valahonnan valahova : - )




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések