69.Fejezet: Kék hold

69.Fejezet: Kék hold


– Újra eljött az alkalom. Háborúznunk kell. – Mondtam a megbeszélésünkön a tanáccsal. Sikerült az acélosokat maradásra bírnom így ők is részt vettek benne.
- Mi változott? – Kérdezte Connor majd felállt a székből.
- Ugyan úgy őket szolgáljuk. Éveken át ezt tettük. A saját problémáid miatt sodornád veszélybe ezt az egészet? Mindent amit felépítettünk? Egyáltalán tudod mibe kerülne ez az egész? Bombáik vannak. – Folytatta.
- Connor… kérlek. – Fogta meg a tesója kezét Alex mire Connor visszatért régi önmagához.
- Ha háborúzni készülsz akkor több emberre lesz szűkség. Na meg persze hajókra. – Ült vissza helyére Connor.
- Nem lesz rá szűkség. Ha megöljük Sasha-t akkor már vége is lesz a háborúnak. Őt követik, mert a rendszer rákövetelte az akaratukra a tetteiket. Ha meghal a vezető, akkor leteszik a fegyvert. Van szemük. Látják hogy ez a hely más. Odabent az emberek csak a vasfalakat látják és a sivár, egyhangú téli tájat. Ez itt más. Ha győznétek talán még csatlakoznának is. Többször is halottam hogy Lion, a sárga ruhás katonák vezére arról beszél hogy ide települnek. – Mondta Trevor.
- De mi lesz ha egy újabb zsarnok kerül a toronyba? Mi történik akkor? Azt mondom itt lenne az idő hogy beszéljünk a Kék Holdról. – Mondta Reagar mire az asztalon mindenki forgatni kezdte a szemét.
- A Kék Hold nem fog szövetkezni. Elvesz mindent amink van aztán miután megölt minket a többi embert elvezeti a toronyhoz és legyőzi. Megnyer ezzel két területet is ahova betelepítheti népét. – Mesélte el Alexa, majd rám nézett:
- Én ott születtem. Tudom milyen ott az élet. A toronytól messze délen nincs más évszak csak a hóviharokkal teli tél. A kihalt pusztákon egy fertőzött sem fordul meg, mert ha nem az ember akkor az időjárás pusztítja meg őket. Az ottani emberek egy kis kenyérszeletért képesek lennének akár mindannyiunk torkát elvágni. – Folytatta.
- Egyezzünk meg. Ha megöltük a kígyót, akkor én veszem át a torony irányítását. Nem fogunk többet tőletek kérni semmit ha csak ti nem kértek majd tőlünk. – Mondta Maddox.
- Nem szeretném ha a Kék Hold-dal szövetkeznénk. Nem szeretném ha lerombolnánk bármit is. Csak azt akarom, hogy ne legyen fenyegetés. A fenyegetés most pedig Sasha. Őt akarom megölni. Nem a katonáit. Nem a toronyban élőket. Hanem őt. – Mondtam mire Pearl-re tekintettem.
- Megmentjük Ethant, majd felkészülünk. – Mondta.
- A csapatainkat felkészítem a támadásra. Az embereket is fel kell készíteni ha esetleg bombáznának mit tegyenek és mi egymás. Lesz dolgom. – Mondta Connor majd kiviharzott.
- Maddox kérhetnék egy szívességet? Beszöktetnétek a toronyba? – Kérdeztem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések