58.Fejezet: Indulás


16.Fejezet: Indulás


Reggel a kapu előtt álltunk. Sokféle felszerelésű katona jelent meg. Volt vörös, fekete, és zöld. Mind valamilyen parancsnok katonai alakulata volt. A feketék tartoztak Reagar-hoz.
- Köszönöm, hogy segítesz. Tudom hogy sok konfliktus volt köztünk. Megakartuk egymást ölni, és harcoltunk egy kislányért, akit elsőként rosszul kezeltem. De most már belátom a bűneimet. Tudod hogy megváltoztam. Ha sikerül megmenteni majd bemutatom neked hogyan. – Mondta Reagar, és habár még mindig letépném a fejét mégis jól estek a szavai. Mellettem állt szerelemem Ethan. Mögöttünk George. Connor elbúcsúzik Alex-től és Pearl-től. Ekkor látom meg a távolban Duncan-t. Felénk jön kék felszerelésben.
- Én vagyok a parancsnokotok. – Mondta, majd kibújt mögötte a három vezérlőben dolgozik kisbarátok.
- Rafael! Sabrina! Leo! Hát ti máris katonai felszerelésben? – Kérdeztem majd megöleltem őket.
- Ez kényelmesebb, és úgy érzem tőle szuper erőm lett. – Mondta Leo majd mind elnevettük magunkat. A többi alakulat bolondnak nézett minket.
- Szóval belevágunk? – Kérdezte Sabrina akinek gyönyörű porcelán arca teljesen eltért a kemény csajos öltözékétől.
- Igen. Megmentjük a társainkat, és megölünk annyi lázadót amennyit csak tudunk. Megfizetnek a múltkoriért. – Néztem Connor-a.
- Így van. – Mondta majd beállt mögém.
- Frances minden tisztelem a tiéd, de az osztagotokat most már én vezetem. – Mondta Duncen, és lassan beálltunk mind mögé. Előttünk Trinity volt mellette Ninával és a kígyó Sasha-val.

- Nemes lesz a cselekedet. Társaink köztük több orvost, és egy kislányt is elraboltak vad emberek. A céljuk egészen egyszerű! – Mondta Trinity majd egy hologrammos kivetítőn megmutatta a lázadók főhadiszállását.
- Ide kell eljutniuk. A legjobb tudásunk szerint a lázadók nem ölik meg egyből az elfogott embereket, így többen is életben lehetnek. Menjetek. Öljétek meg őket és szabadítsátok ki testvéreinket. – Mondta Trinity, majd kinyitatta a kaput. Odakint rengeteg helikopter sorakozott fel. Talán ez lehet az összes amivel a torony rendelkezik. Ahogy kimeneteltünk Sasha-ra néztem aki savanyúan mosolygott rám. Mintha örülne, hogy háborúba megyünk. Talán arra vár hogy majd meghalunk. Lehet hogy igaza is lesz. Ott meneteltem Duncen mögött a kis csapatommal, és ketté válva szálltunk fel két helikopterre. Ethan végig a remegő kezemet fogta.
- Ha Robot, Nathan és… Szóval ha itt lennének azok akikkel kiküldtek tisztítani semmi esélyük nem lenne a lázadóknak. – Mondtam.
- Ha ő itt lenne nem lenne szűkség seregre. – Mondta Ethan.
- De sajnos nincs itt. Szóval szedjünk belőle erőt, és harcoljunk úgy ahogy ő tenné. – Mondta Connor majd megfogta ő is a kezemet. Előttem George ült, akire ránéztem és elmosolyodott. A helikopterből kinézve végig néztem, ahogy a hó újra csak sötét zöld kihalt földrész lesz. Elhagytuk a fagyos delet és újra északon vagyunk. De bárcsak sose indultunk volna el.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések