51.Fejezet: Medve csapda


9.Fejezet: Medve csapda


– Azt hiszem az akciónk itt véget ért! – Mondta Maddox reggel, miután visszatért, és még mindig látta a kék mutáns hordát.
- Ha kell én szembeszállók velük! Ti vagytok az acélosok csapata! Komolyan nem bírnánk el vele nyolcan? – Kérdeztem.
- Nem kockázatok egy férfiért, aki valószínű nincs is itt! – Közel hajolt az arcomhoz Maddox, miközben valamit rágcsált.
- Ha csini baba maradni akar és harcolni miért ne? – Kérdezte Davon, mire Ethan dühbe gurult.
- Ő nem egy csini baba te beképzeld fasz! Ő a szerelemem és ha még egyszer így beszélsz róla… - Mondta Ethan miközben Devon felé közeledett, majd Devon behúzott neki egyet. Ethant Connor és Izabelle lefogta volna, de túl késő volt. Felállt, és egy ütéssel ütötte ki a bájgúnár, aki a földre rogyott.
- Remek! Ide tartanak. Futás! – Mondta Maddox, aki a hátsó ajtó felé rohant. Mindenki kiment, majd Trevor és én maradtunk a kiütött Devon teste felett. A mutánsok már közeledtek Ethan pedig csak állt fölöttünk.
- Nem hagyhatjuk itt! – Mondtam, de Trevor és én nem bírtuk felemelni a testét.
- Vegyük le róla a páncélt! – Javasoltam.
- Nem lenne rá idő! – Mondta Trevor aki megcsókolta Devon homlokát, majd a többiek után eredt. A mutánsok az ajtóhoz értek, majd elkezdték betörni. Én még Devon felett voltam, de Ethan elkapott, és elindultunk. Visszanézve láttam, ahogy a szörnyek széttépik Devon testét. De egy pár mutáns tovább követett minket.

Rohantunk befagyott sikátorokon át, amikor is elől egy üvöltést halottunk. Előre siettünk, majd láttuk, ahogy Connor lába egy medve csapdában van. Meddox segített neki, és kiszabadult. Ethan és Trevor vállán jött tovább miközben Alexa, Izabelle és én hátul fedeztük őket. Meddox tört előre, és kereste a kiútakat. Végül úgy nézett ki lehagytuk a szörnyeket.
- Ha haza megyünk ezért még számolni fogunk! – Mondta Meddox, amíg megálltunk egy kis pihenőre egy teherautónál.
- Balesett volt. Devon magának köszönhette ezt te is tudod! Már rég óta elvesztette az eszét. – Mondta Trevor.
- Legyél szerencsés kisember hogy a férfi, akivel dugni szoktál még életben van! Szeresd őt, és légy hozzá nagyon nagyon kedves, mert nem tudod melyik nap lesz az utolsó. – Mutatott rám az idős férfi, majd elment az egyik kisboltba az utca másik végére.
- Most megfenyegetett? – Kérdezte Ethan.
- Szokása. De ez csak felületes fenyegetés volt. – Mondta Alexa.
- Akkor el sem tudom képzelni milyen lehet ha valóban megfenyeget. – Mondta szarkasztikusan Izabelle.
- Sok mindenen ment keresztül az öreg. Kicsecsemő kora óta a toronyban nevelkedett. Ismeri a kinti világot, és az embereket. – Mesélte Trevor.
- George eltűnt. Ha tovább kutatunk utána mind meghalunk. Menjünk haza. – Mondtam, majd összeszedtünk magunkat, és hazafelé igyekeztünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések