24.Fejezet: A terv


2.Fejezet: A terv


Egy kis faházikóba futottunk be. Nathan vezetett minket. Az ajtót egy öreg férfi nyitotta ki. Kis szemüveges, aranyos öreg bácsi volt.
- Köszönjük Earl! – Mondta neki Nathan majd mind beléptünk az otthonos faházba. Az öregbácsi fel nyitott egy pince lejárót amin lementünk.
- Most pedig ide megyünk. De nagyon hallkan legyetek. – Mondta a bácsi majd a sötét pincében a falnál megnyomott egy téglát amire kinyílt egy titkos ajtó. Azon beléptünk, és egy kedves kis szoba fogadott minket. Ránk mosolygott a bácsi majd azt mondta:
- Nem tudom meddig lesztek itt. De ételt minden reggel hozok majd nektek a napra. -  Mondta majd bezárta az ajtót.

- Biztosan megbízhatunk benne? – Kérdeztem Nathant.
- Igen. Rubyval sokszor jártunk hozzá elrejtőzni. – Mondta majd beugrott az ágyba, és lehunyta a szemét.
- Szóval akkor megmentjük Benn-t? – Kérdezte Pearl.
- Igen. Kell egy terv. – Mondtam mire Robot leült az étkező asztalhoz.
- Megölték vagy ami rosszabb életben tartják és kísérleteznek rajta vagy átalakítják. Vasarc pedig lehet szétzúzta a koponyáját. – Mondta csalódottan Robot.
- Vagy lehet egy cellában várja hogy megmentjük. Ha pedig kísérleteznek vele nekem van kulcsom. – Ekkor a dzseki zsebembe nyúltam de rájöttem, hogy mindenünket elvették.
- Basszus. – Mondtam majd én is leültem, és elderengtem.
- Most már téged követünk. Te dönthetsz. Tovább mehetünk, de akkor Pearl húga és Benn itt ragad. Sőt Elena is. Vagy vissza mehetünk, és egy okos tervel kimentjük. Szerintem számít rá Reagar hogy visszatérünk érte. Biztos állít csapdát. – Mondta Robot miközben megfogta a kezemet.
- Tudom hogy a történetek után a kockázat már nem tűnik jó ötletlenek. Ruby is ebbe halt bele, de ezért. Értük megéri. – Hirtelen változtatta meg a véleményét Robot.
- Ha visszamegyünk, mindenképpen megkell keresnünk Winter-t. – Szólt hozzá a beszélgetéshez Pearl.
- Rendben. Holnap délután elindulunk. – Mondtam, majd Robottal összeállítottunk egy tervet.

- Végül pedig ha mind kijutottunk elindulunk dél felé. – Mondta Robot.
- Miért pont dél? – Kérdezte Pearl.
- Délen a legtisztábbak a területek. Nagyrészben óriási veteményesek, farmok, kisvárosok vannak. Csupán két embert küldtek ki tisztitani arra. Köztük van a testvérem… - Mondta Robot majd elmorzsolt egy könnycseppet.
- Rendben. Akkor menjünk majd dél felé, és keressük meg a tesód. De elsőként mentjük meg a többieket. – Mondtam majd elindultam lefeküdni aludni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések