55.Fejezet: Felmentő sereg


13.Fejezet: Felmentő sereg


A kis szobából kitörve számtalan kék mutáns támadt ránk. Lassan már nem volt időm a késemet a koponyákból időben kitépni. Egy kör alakzatot vettünk fel. Körülöttünk lévő szörnyekkel elbántunk mire már szinte egy hulla rakáson találtuk magunkat. Ekkor a vízből előmászott a gusztustalan vízi mutáns. Trevor volt a vízi tartály előtt így elsőként őt szemelte ki. A szörny ráugrott Trevor-ra, majd a földre kényszerítette. Hatalmas száját nagyra nyitotta, és kész volt kiharapni Trevor arcát, amikor is hirtelen elkezdett elfeketedni a bőre. Lassan elfolyt, és fekete szurok maradt belőle, ami ráömlött Trevorra. Közben mi a többi kék fertőzöttet gyilkoltuk. Egy idő után már nem maradt egy sem épp hogy betévedt egy-egy példány. Ethan elkezdett öltözködni, annak ellenére hogy Pearl akaratoskodott, hogy menni szeretne. Leúszott a szűrőért, de visszatért.
- Túl nagy! Segítségre van szűkségem! – Mondta mire Trevor se szó se beszéd levetette páncélját és a fekete szurkos testével beugrott a vízbe.

Amíg rájuk vártunk figyeltük a bejáratokat a kék mutánsok után vadászva, amikor is meglepetésünkre George jelenik meg az ajtón háta mögött egy pisztollyal, és egy emberrel.
- Dobjátok el a fegyvereket vagy a kis barátotok meghal! – Mondta a férfi. Egy kisebb hezitálás után eldobtuk a fegyvereinket.
- Térdre! – Parancsolta a férfi, mire a fertőzött hullákkal teli fagyos beton padlóra térdeltünk. George arca csupa seb volt, és alig vett észre minket. Pearl könnyezni kezdett mire megfogtam a kezét, majd Izabelle-ét is.
- Mit szeretnél? – Kérdeztem mire a földre dobta George-ot.
- Titeket holtan és a cuccaitokat. -  Mondta, majd egy hirtelen lövéssel Izabelle előre esik. Szőke haját most elöntötte a vér. A férfi fejbe lőtte. A soktól teljesen elkábultam, és észre sem vettem, hogy felém tartja a fegyvert. Lőni készül, amikor is valaki hátulról fejbe lövi a férfit. A sötétből előlép Reagar a többi maszkos katonájával. Betöltik a szoba elülső részét a sok emberével.
- Sajnálom. – Mondta, majd közelebb jött és kinyújtotta a kezét. Felsegített mire Ethan és Trevor felbukkant a vízből a szűrővel.
- Mi a franc? – Kérdezte Trevor amint kiszállt a vízből.
- Sajnálom, hogy nem jöttünk előbb. Csak most tudtam meg hogy ide jötteket egyből siettem felétek. A lázadók elérték a déli földrészt. – Mondta, majd megölelt. De hát mi a franc mi nem vagyunk barátok. A hírt halva Trevor megszeppent, de viszont nem volt időm ezzel foglalkozni, mert Izabelle-re estem. Arcát felém fordítottam, majd lecsuktam a szemeit. Pearl megfogta a vállamat. Ethan pedig segített nekem kihozni a holtestét. Odakint eltemettük, majd Reagar embereivel tartottunk vissza a toronyba.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések