54.Fejezet: A vízerőmű


12.Fejezet: A vízerőmű


Reggel elindultunk a célunk felé, hogy megkaparítsuk a vízszűrő berendezést.
- Azt hiszem van egy nagyobb vízerőmű épület, ahol lehet olyan szűrőberendezés, amire szűkségünk lesz. – Mondta Trevor, majd a távolba mutatott.
- Ott van a tornya. – Elindultunk arrafelé, mire észrevettük, hogy a vízerőművet teljesen körbevették a kék mutánsok.

– És mégis hogyan akarunk majd bejutni? – Kérdezte idegeskedve Izabelle.
- Tüzet kell gyújtsunk. – Mondtam.
- Itt a fagyban mégis hogy akarod ezt kivitelezni? – Folytatta Izabelle.
- Trevor? – Kérdeztem, aki még mindig a hordát figyelte.
- Az az épület ott egy sütöde volt. Szerintem még vannak gázpalackok. Sikerülhet. – Mondta, majd elkészítettük a tervet. Pearl egész csendes volt, így ő ment és kinyitotta a gázpalackokat, majd visszatért. Egy lövéssel felrobbantottuk a helyet, mire a sok kék mutáns oda tömörült. Mi pedig mögöttük osontunk be a vízerőmű épületébe. Ahogy haladtunk a betontömb épületben zseblámpát kellett használnunk, mert korom sötét volt. Egy kés fertőzött ránk támadt de sikeresen elintéztük csendesen. Egy alsóbb terembe kerültünk, ami hatalmas volt. Középen egy nagy tartály állt, amiben sárgás zöld víz volt, de körülötte iható tiszta víz volt.
- Le kell úszni a szűrőért. – Mondta Ethan.
- Majd én! Imádok úszni. – Vágta rá Pearl aki oda is sietett a vízhez. Levetette a kabátokat, és a hideg vízbe ugrott. A hirtelen hideg miatt üvölteni akart, de tudta nem teheti. Elkezdett úszni mi pedig idegesen vártuk mi lesz. Már egy perc is eltelt, amikor egyszer csak egy nagyobb undorító vízi mutáns fertőzött bukkant fel a vízben. Pearl is felúszott, majd menekülni kezdett felénk, mire a mutáns harapásra tátotta óriási száját, amiben legalább száz féle fog állt. Trevor gyorsan reagált, és a szörny szájába dobott egy közeli vascsövet mire a szörny a vízbe borult. Pearl-t pedig sikeresen kihúztuk. A hangokra a kék mutánsok is megjelentek, így kénytelenek voltunk az egyik legközelebbi szobába menekülni.

– Ez nem volt semmi. – Mondta Pearl aki alig kapott levegőt.
- Szerencsére nem kell közölni a szerelmeddel hogy megölt téged egy vízi szörnyeteg. – Mondtam, majd megöleltem a csurom vizes Pearl-t.
- Utálom ezeket a kicsi szobákat. – Mondta Ethan.
- Kifogunk jutni. Megöljük a kékeket, majd a mutánst csak készüljünk fel. – Mondta Trevor. Leültem az egyik székre és a kezembe temettem az arcomat.
- Mi a baj? – Kérdezte Ethan.
- Meghalni küldtek ide. Arra is számítanak, hogy nem térünk vissza. – Mondtam mire Trevor jött oda hozzám.
- Ez hülyeség. Ez egy egyszerű feladat csak nem az egyszerűek közé való. – Mondta.
- Legyen úgy ahogy mondod. – Mondtam, majd Izabelle ment oda Trevorhoz, és átnyújtott neki egy szigonyszerű fegyvert.
- Cseréljünk. – Trevor átadta Izabelle-nek a gépfegyverét. Trevor oda állt az ajtóhoz, és háromra kitörtünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések